Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
ForumGalleryKėrkoLatest imagesRegjistrohuidentifikimi

 

 Kryeni haxhin para se tė mos mundeni!

Shko poshtė 
AutoriMesazh
Admin
Admin
Admin
Admin


Numri i postimeve : 240
Age : 33
Registration date : 24/12/2007

Kryeni haxhin para se tė mos mundeni! Empty
MesazhTitulli: Kryeni haxhin para se tė mos mundeni!   Kryeni haxhin para se tė mos mundeni! Icon_minitimeSun Dec 30, 2007 4:37 pm

Kryeni haxhin para se tė mos mundeni!

Falendero Allahun, subhanehu ve teala, o vėlla i dashur, ngaqė tė ka dhėnė jetė tė arrish tė shohish se si ditėt dhe muajt kalojnė. Tani ėshtė afruar koha e haxhit, dhe sė shpejti grupet e haxhijve fillojnė ta mbushin kozmosin me telbijet dhe tekbiret e tyre. Duke ardhur nga vende tė largėta tė lindjes dhe perėndimit. Disa prej tyre kanė grumbulluar para tėrė jetės sė tyre duke ndarė nga kafshata e bukės pėr tė kursyer mjete me tė cilat do tė kryejnė kėtė obligim tė madh.
E ti vėlla musliman nėse ke mundėsi dhe i pėrmbush kushtet pse tė shtyjsh kryerjen e kėtij adhurimi? A nuk ndėgjove pėr fjalėt e Allahut, subhanehu ve teala: „..Pėr hirė tė All-llahut, vizita e shtėpisė (Qabes) ėshtė obligim pėr atė qė ka mundėsi udhėtimi te ajo, e kush nuk e beson; All-llahu nuk ėshtė i nevojshėm pėr (ibadetin qė e bėjnė) njerėzit.“ Ali Imran-97
“E kryenie haxhin dhe umrenė pėr hir tė All-llahut,...“ Bekare-196
„Dhe thirr ndėr njerėz pėr haxhin, se tė vijnė ty kėmbėsorė e edhe kalorės me deve tė rraskapitura qė vijnė prej rrugėve tė largėta.“ Haxh-27
Vėllau im! Haxhi ėshtė njė prej pesė kushteve tė Islamit, Resulullahu sallallahu alejhi ve sel-lem ka thėnė: “Islami ėshtė ndėrtuar mbi pesė shtylla: Dėshmia se nuk ka zot tjetėr pėrveē All-llahut dhe se Muhamedi ėshtė rob dhe i dėrguar i Tij, falja e namazit, dhėnia e zekatit, agjėrimi i ramazanit dhe kryerja e haxhit.” (Transmetuar nga Buhariu dhe Muslimi)
Obligohet muslimani i cili ka mundėsi, tė shpejtoje shkuarjen nė haxh qė tė mos bie nė mėkat. Pejgamberi, sallallahu alejhi ve sel-lem, ka thėnė: „ shpejtoni pėr nė haxh, ngase asnjėri prej jush nuk dinė se ēka do ti ndodhė“ (transmeton-Ahmedi)
Nga Abdurrahman Ibėn Sabit, radijallahu anhu, se Muhamedi alejhis-selam ka thėnė: „ Kush do qė vdes e nuk e ka kryer haxhin, pėrveē nėse ka qenė i sėmurė, ose nuk i ka lejuar sunduesi ose nga ndonjė shkak i qartė, atėherė ėshtė njėlloj se si ka vdekur, si jahudi ose si krishterė“ (merfu – Bejhaki)
Omer ibėn Hattabi, radijallahu anhu, ka thėnė: „ mendova tė dėrgojė njerėz nėpėr disa vende tė shohin se kush ka mundėsi dhe nuk kryen haxhin, ta urdhėrojnė me paguajtje tė xhizjes, ata s’janė musliman, ata s’janė musliman.“ (Bejhaki)
Nga Ibėn Abbasi, radijallahu anhu, ka thėnė: Muhamedi alejhis-selam ka thėnė: „kush ka pasuri qė me te arrinė shkuarjen nė haxh ose dhėnien e zekatit dhe nuk e bėn ate, kėrkoni prej tij tė kthehet nė Islam para vdekjes sė tij.“ I tha njė njeri: O Ibėn Abbas ke frikė Allahun ngase nga mosbesimtari kėrkohet tė kthehet nė Islam para vdekjes! Ibėn Abbasi u tha: do tua lexoj ajetin kur’anor: „O ju qė besuat, as pasuria juaj e as fėmijėt tuaj tė mos u shmangin prej adhurimit tė All-llahut, e kush bėn ashtu tė tillėt janė mu ata tė humburit.“ Munafikun-9. (transmeton Tirmidhi dhe ibn Xheriri)
Obligohesh me shpejtim dhe nxitje pėr kryerje tė kėtij ibadeti o vėlla! Tani ėshtė lehtėsuar vajtja dhe falenderimi i takon Allahut. Mos le qė shejtani tė tė ndale! Dhe mos thuaj do ta bėj nė tė ardhme, dhe mos tė gėnjejnė shpresat! Pyete vehten deri kur do ta shtyjsh kryerjen e haxhit pėr nė vit tė ardhshėm! Kush dinė a mbi tokė apo ndėr tokė do jesh vitin e ardhshėm? Dikujt shejtani i kujton arsye tė parėndėsishme dhe sheh se si ai shtyn kryerjen e haxhit ēdo vjet pėr vjetin e ardhshėm! Arsyetohet me kallabėllėkun dhe nxehtėsinė! E ēdo vjet ėshtė ashtu! Mendo si gjyshėt e tu kanė udhėtuar me muaj tė tėra nė kėmbė vetėm qė tė kryejnė haxhin!
O musliman! Vlera e haxhit ėshtė e madhe dhe shpėrblimi pėr te ėshtė i madh! Ky ibadet ėshtė sintezė i adhurimit trupor dhe atij material. E para me lodhje dhe mund kurse e dyta me shpenzimet qė i bėn nė kėtė rrugė.
Pejgamberi, sallallahu alejhi ve sel-lem, ka thėnė: „kush e kryen haxhin dhe (gjatė kryerjes se tij) nuk shan dhe nuk bėn mėkat, kthehet si ate ditė kur ėshtė i lindur nga nėna e tij“ (muttefekun alejhi)
E pyetėn Pejgamberin, sallallahu alejhi ve sel-lem: cilėt punė jamė mė tė vlefshme? „besimi nė Allahun dhe tė dėrguarin e Tij“ u tha:“ mė pastaj?“ tha: „lufta nė rrugė tė Allahut“ u tha:“ e mė pastaj?“ tha: „haxhi i pranuar“. (Buhari).
Pejgamberi, sallallahu alejhi ve sel-lem, nxitte nė shtuarje tė adhurimeve siē nxitte edhe pėr haxh dhe umre dhe ka thėnė: „ pėrqėndrohuni nė kryerje tė haxhit dhe umresė, kėta tė dyja largojnė varfėrinė dhe mėkatet sikur qė zjarri pastron hekurin, arrin dhe argjentin, dhe ska shpėrblim veē xhennetit pėr haxhin e pranuar“ (Tirmidhi)
Dhe nė njė tjetėr hadith thotė: „umreja pas umresė ėshtė shpagim pėr ēka ka pasur ndėrmjet (prej mėkateve tė vogla) kurse pėr haxhin e pranuar ska shpėrblim veē xhennetit“ (Muslim).
Shpėrblimi ėshtė i madh edhepse krejt kjo zgjatė dy ose tri javė. Kjo ėshtė njė dhunti e madhe. Pra mos ngurro nė marje tė vendimit! Falenderohu Allahut pėr kėtė dhunti, kryej kėtė adhurim se jemi tė krijuar pėr tė adhuruar Allahun, subhanehu ve teala. Pra mos ngurro dhe mos thuaj do ta bėjė kėte nė tė ardhmen por gėzohu se do jesh mysafir i Gjithmėshirshmit e Ai i pėrgjigjet atyre qė i luten dhe u jep atyre qė prej Tij kėrkojnė.
Gėzohu pėr ditėn kur do tė tė falen mėkatet se Muhammedi, alejhis-selam thotė: „ nė asnjė ditė tjetėr Allahu nuk liron nga zjarri i zhehennemit mė shumė robėr se sa nė ditėn e Arafatit“ (muslim).
Pra investo kohėn tėnde nė ato gjėra tė cilat do tė tė sjellin dobi nė ditėn kur nuk tė sjell dobi as malli e as evladi, atė ditė kur fletat nė tė cilat janė tė shkruara veprat tona hapen e zemrat do tė rėnqethen, shpirtrat trazohen e njerėzit tė duken si tė dehur por ato nuk do jenė tė dehur ...por ndėshkimi i Allahut ėshtė i rėndė.
Vėlla! Puno pėr kėtė botė pėr aq sa do qėndrosh nė te dhe puno pėr botėn tjetėr pėr aq sa do qėndrosh nė te. Mos e shtyj mė kėte se vdekjen e ke para teje, sėmundjet nė derė tė trokasin kurse gajlet asnjėherė nuk kryhen! Kėrko ndihmė nga Allahu dhe nė te mbėshtetu dhe bėhu prej atyre tė cilėt kėtė vitė do tė bėjnė telbije dhe tė thėrasin tekbire.
E nėqoftėse tė hapet zemra pėr kėtė vendim dhe vendos tė bėjsh haxhin pėr hirė tė Allahut subhanehu ve teala, desha vetėm tė tė pėrkujtoj pėr disa gjėra:
1. fal namaz tė istihares dhe konsulltohu me njerėzit, ska pėsuar ai qė ka bėrė istihare edhe s’ėshtė penduar ai qė ėshtė kėshilluar. Kėto dy rekate do tė ndihmojnė shumė.
2. sinqeriteti i qėllimit, duhesh tė kesh pėr qėllim ta kryesh kėtė ibadet vetėm pėr hirė tė Allahut subhanehu ve teala ngase „ veprat maten sipas qėllimeve, dhe ēdonjėrit i takon ajo ēka ka pasė pėr qėllim“ (buhari dhe muslim)
3. mėso mbi mėnyrėn se si kryhet haxhi, ndiq ligjėrata dhe lexo libra mbi kėte qė tė mund tė bėjsh njė haxh tė vyer sipas rregullave
4. leri familjes tėnde nė dispozicion mjete tė mjaftueshme pėr jetesė deri nė kthimin tėnd, porositi ata me frikė respekt ndaj Krijuesit dhe sigurohu pėr ta nga ndonjė frikė apo trazirė.
5. pendohu nga tė gjithė mėkatet. Allahu subhanehu ve tela thotė: „..pendohuni tė gjithė te All-llahu, o besimtarė, nė mėnyrė qė tė gjeni shpėtim.“ (Nur-31) Pendimi ėshtė: braktisja e krejt mėkateve, pendimi pėr tė kaluarėn dhe mospėrsėritja e tyre nė tė ardhmen. Poqese ke bėrė dėm dikujt ja kthen dhe kėrkon hallallėk, qoftė ajo gjė e nderit, pasurisė apo diē tjetėr.
Dijetari i mirėnjohur AbdulAziz bin Bazi (rahimehullah) thotė: „nėse dikush nuk kryen namazin dhe mohon obligueshmėrinė e tij ėshtė mosbesimtar sipas gjithė dijetarėve islam dhe nuk i pranohet haxhi, e nėse dikush e len nga pėrtacia dhe mospėrfillja atėhere ka dy mendime njėri se i pranohet dhe tjetri se nuk i pranohet. Unė qėndroj nė mendimin se nuk i pranohet ngase Muhammedi, sallall-llahu alejhi ve sel-em, thotė: „ besa qė kemi mes nesh dhe mes tyre ėshtė namazi, kush e len ate ka bėrė kufr“ dhe poashtu thotė: „ndėrmjet njeriut dhe kufrit e shirkut ėshtė lėnia e namazit“ dhe kėto pėrfshijnė ata qė e mohojnė namazin si dhe ata qė e lėnė namazin nga pėrtacia.“
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
https://botashqiptare.forumieren.de
Admin
Admin
Admin
Admin


Numri i postimeve : 240
Age : 33
Registration date : 24/12/2007

Kryeni haxhin para se tė mos mundeni! Empty
MesazhTitulli: Re: Kryeni haxhin para se tė mos mundeni!   Kryeni haxhin para se tė mos mundeni! Icon_minitimeSun Dec 30, 2007 4:37 pm

6. me shkuar me pasuri hallall. Ate pasuri tė cilėn e kemi fituar nė mėnyrė tė lejuar qė mos tė na ndodhė t’i marrim mėkatet tona me vehte nė kėtė udhėtim. Ai i cili kryen haxhin me pasuri tė dyshimtė nuk i pranohet ky ibadet dhe edhe nėse i pranohet ai ka bėrė mėkat nga njėra anė. Ka ardhur nė hadith se Muhammedi, sallall-llahu alejhi ve sel-em, ka thėnė: „ kur tė dale haxhiu tė kryej haxhin dhe pasuria e tij ėshtė e pastėrt, kur tė vėndojė kėmbėn e tij nė uzengjit e kalit dhe tė thotė: Lebbejke Allahumme lebbejke (tė pėrgjigjem o Allahu im, ty tė pėrgjigjem) i thot atij thirėsi prej lart: ti e ke pasurinė hallall dhe e ke kalin hallall, haxhi jot ėshtė i pranuar dhe nuk tė refuzohet. Kur tė dale me pasuri tė fėlliqtė, haram; e tė vėndojė kėmbėn e tij nė uzengjit e kalit dhe tė thotė: Lebbejke Allahumme lebbejke (tė pėrgjigjem o Allahu im, ty tė pėrgjigjem) i thot atij thirėsi prej lart: ti e ke pasurinė haram dhe e ke kalin haram, haxhi jotė refuzohet dhe nuk tė pranohet“ (Taberani)
7. zgjedhja e shoqerisė sė mirė. Ata janė ndihma jote ma e mirė nė kėtė rrugė; tė pėrkujtojnė ate ēka e haron, tė mėsojnė ate ēka nuk e din dhe tė rrethojnė me vėmendje dhe mbrojtje.
8. tė respektosh rregullat e udhėtimit dhe tė thuash lutjet pėrkatėse, ashtu qė nė ēdo tatėpjetė do tė thuash Allahu Ekber dhe nė ēdo teposhtėze; Subhanallah, dhe lutjet tjera tė udhėtimit.
9. duhesh tė jesh i qetė dhe tė durosh mundimet e rrugės duke ditur se krejt ato janė vepra tė mira nė ditėn e gjykimit. Mos i humb veprat e tuaja pėr shkak tė ofendimeve dhe pėrmbaj gjuhėn dhe dorėn tėnde nga muslimanėt.
10. ule shikimin dhe pėrmbaju ndalesave tė sheriatit.
Allahu, subhanehu ve teala, na pranoftė veprat tona tė mira dhe na bėftė neve dhe prindėrit tanė prej atyre tė cilėve u janė falur mėkatet dhe tė cilėt kėtė vit do tė shqiptojnė: (tė pėrgjigjem o Allahu im, ty tė pėrgjigjem).
Shkroi: Kryeni haxhin para se tė mos mundeni!
Falendero Allahun, subhanehu ve teala, o vėlla i dashur, ngaqė tė ka dhėnė jetė tė arrish tė shohish se si ditėt dhe muajt kalojnė. Tani ėshtė afruar koha e haxhit, dhe sė shpejti grupet e haxhijve fillojnė ta mbushin kozmosin me telbijet dhe tekbiret e tyre. Duke ardhur nga vende tė largėta tė lindjes dhe perėndimit. Disa prej tyre kanė grumbulluar para tėrė jetės sė tyre duke ndarė nga kafshata e bukės pėr tė kursyer mjete me tė cilat do tė kryejnė kėtė obligim tė madh.
E ti vėlla musliman nėse ke mundėsi dhe i pėrmbush kushtet pse tė shtyjsh kryerjen e kėtij adhurimi? A nuk ndėgjove pėr fjalėt e Allahut, subhanehu ve teala: „..Pėr hirė tė All-llahut, vizita e shtėpisė (Qabes) ėshtė obligim pėr atė qė ka mundėsi udhėtimi te ajo, e kush nuk e beson; All-llahu nuk ėshtė i nevojshėm pėr (ibadetin qė e bėjnė) njerėzit.“ Ali Imran-97
“E kryenie haxhin dhe umrenė pėr hir tė All-llahut,...“ Bekare-196
„Dhe thirr ndėr njerėz pėr haxhin, se tė vijnė ty kėmbėsorė e edhe kalorės me deve tė rraskapitura qė vijnė prej rrugėve tė largėta.“ Haxh-27
Vėllau im! Haxhi ėshtė njė prej pesė kushteve tė Islamit, Resulullahu sallallahu alejhi ve sel-lem ka thėnė: “Islami ėshtė ndėrtuar mbi pesė shtylla: Dėshmia se nuk ka zot tjetėr pėrveē All-llahut dhe se Muhamedi ėshtė rob dhe i dėrguar i Tij, falja e namazit, dhėnia e zekatit, agjėrimi i ramazanit dhe kryerja e haxhit.” (Transmetuar nga Buhariu dhe Muslimi)
Obligohet muslimani i cili ka mundėsi, tė shpejtoje shkuarjen nė haxh qė tė mos bie nė mėkat. Pejgamberi, sallallahu alejhi ve sel-lem, ka thėnė: „ shpejtoni pėr nė haxh, ngase asnjėri prej jush nuk dinė se ēka do ti ndodhė“ (transmeton-Ahmedi)
Nga Abdurrahman Ibėn Sabit, radijallahu anhu, se Muhamedi alejhis-selam ka thėnė: „ Kush do qė vdes e nuk e ka kryer haxhin, pėrveē nėse ka qenė i sėmurė, ose nuk i ka lejuar sunduesi ose nga ndonjė shkak i qartė, atėherė ėshtė njėlloj se si ka vdekur, si jahudi ose si krishterė“ (merfu – Bejhaki)
Omer ibėn Hattabi, radijallahu anhu, ka thėnė: „ mendova tė dėrgojė njerėz nėpėr disa vende tė shohin se kush ka mundėsi dhe nuk kryen haxhin, ta urdhėrojnė me paguajtje tė xhizjes, ata s’janė musliman, ata s’janė musliman.“ (Bejhaki)
Nga Ibėn Abbasi, radijallahu anhu, ka thėnė: Muhamedi alejhis-selam ka thėnė: „kush ka pasuri qė me te arrinė shkuarjen nė haxh ose dhėnien e zekatit dhe nuk e bėn ate, kėrkoni prej tij tė kthehet nė Islam para vdekjes sė tij.“ I tha njė njeri: O Ibėn Abbas ke frikė Allahun ngase nga mosbesimtari kėrkohet tė kthehet nė Islam para vdekjes! Ibėn Abbasi u tha: do tua lexoj ajetin kur’anor: „O ju qė besuat, as pasuria juaj e as fėmijėt tuaj tė mos u shmangin prej adhurimit tė All-llahut, e kush bėn ashtu tė tillėt janė mu ata tė humburit.“ Munafikun-9. (transmeton Tirmidhi dhe ibn Xheriri)
Obligohesh me shpejtim dhe nxitje pėr kryerje tė kėtij ibadeti o vėlla! Tani ėshtė lehtėsuar vajtja dhe falenderimi i takon Allahut. Mos le qė shejtani tė tė ndale! Dhe mos thuaj do ta bėj nė tė ardhme, dhe mos tė gėnjejnė shpresat! Pyete vehten deri kur do ta shtyjsh kryerjen e haxhit pėr nė vit tė ardhshėm! Kush dinė a mbi tokė apo ndėr tokė do jesh vitin e ardhshėm? Dikujt shejtani i kujton arsye tė parėndėsishme dhe sheh se si ai shtyn kryerjen e haxhit ēdo vjet pėr vjetin e ardhshėm! Arsyetohet me kallabėllėkun dhe nxehtėsinė! E ēdo vjet ėshtė ashtu! Mendo si gjyshėt e tu kanė udhėtuar me muaj tė tėra nė kėmbė vetėm qė tė kryejnė haxhin!
O musliman! Vlera e haxhit ėshtė e madhe dhe shpėrblimi pėr te ėshtė i madh! Ky ibadet ėshtė sintezė i adhurimit trupor dhe atij material. E para me lodhje dhe mund kurse e dyta me shpenzimet qė i bėn nė kėtė rrugė.
Pejgamberi, sallallahu alejhi ve sel-lem, ka thėnė: „kush e kryen haxhin dhe (gjatė kryerjes se tij) nuk shan dhe nuk bėn mėkat, kthehet si ate ditė kur ėshtė i lindur nga nėna e tij“ (muttefekun alejhi)
E pyetėn Pejgamberin, sallallahu alejhi ve sel-lem: cilėt punė jamė mė tė vlefshme? „besimi nė Allahun dhe tė dėrguarin e Tij“ u tha:“ mė pastaj?“ tha: „lufta nė rrugė tė Allahut“ u tha:“ e mė pastaj?“ tha: „haxhi i pranuar“. (Buhari).
Pejgamberi, sallallahu alejhi ve sel-lem, nxitte nė shtuarje tė adhurimeve siē nxitte edhe pėr haxh dhe umre dhe ka thėnė: „ pėrqėndrohuni nė kryerje tė haxhit dhe umresė, kėta tė dyja largojnė varfėrinė dhe mėkatet sikur qė zjarri pastron hekurin, arrin dhe argjentin, dhe ska shpėrblim veē xhennetit pėr haxhin e pranuar“ (Tirmidhi)
Dhe nė njė tjetėr hadith thotė: „umreja pas umresė ėshtė shpagim pėr ēka ka pasur ndėrmjet (prej mėkateve tė vogla) kurse pėr haxhin e pranuar ska shpėrblim veē xhennetit“ (Muslim).
Shpėrblimi ėshtė i madh edhepse krejt kjo zgjatė dy ose tri javė. Kjo ėshtė njė dhunti e madhe. Pra mos ngurro nė marje tė vendimit! Falenderohu Allahut pėr kėtė dhunti, kryej kėtė adhurim se jemi tė krijuar pėr tė adhuruar Allahun, subhanehu ve teala. Pra mos ngurro dhe mos thuaj do ta bėjė kėte nė tė ardhmen por gėzohu se do jesh mysafir i Gjithmėshirshmit e Ai i pėrgjigjet atyre qė i luten dhe u jep atyre qė prej Tij kėrkojnė.
Gėzohu pėr ditėn kur do tė tė falen mėkatet se Muhammedi, alejhis-selam thotė: „ nė asnjė ditė tjetėr Allahu nuk liron nga zjarri i zhehennemit mė shumė robėr se sa nė ditėn e Arafatit“ (muslim).
Pra investo kohėn tėnde nė ato gjėra tė cilat do tė tė sjellin dobi nė ditėn kur nuk tė sjell dobi as malli e as evladi, atė ditė kur fletat nė tė cilat janė tė shkruara veprat tona hapen e zemrat do tė rėnqethen, shpirtrat trazohen e njerėzit tė duken si tė dehur por ato nuk do jenė tė dehur ...por ndėshkimi i Allahut ėshtė i rėndė.
Vėlla! Puno pėr kėtė botė pėr aq sa do qėndrosh nė te dhe puno pėr botėn tjetėr pėr aq sa do qėndrosh nė te. Mos e shtyj mė kėte se vdekjen e ke para teje, sėmundjet nė derė tė trokasin kurse gajlet asnjėherė nuk kryhen! Kėrko ndihmė nga Allahu dhe nė te mbėshtetu dhe bėhu prej atyre tė cilėt kėtė vitė do tė bėjnė telbije dhe tė thėrasin tekbire.
E nėqoftėse tė hapet zemra pėr kėtė vendim dhe vendos tė bėjsh haxhin pėr hirė tė Allahut subhanehu ve teala, desha vetėm tė tė pėrkujtoj pėr disa gjėra:
1. fal namaz tė istihares dhe konsulltohu me njerėzit, ska pėsuar ai qė ka bėrė istihare edhe s’ėshtė penduar ai qė ėshtė kėshilluar. Kėto dy rekate do tė ndihmojnė shumė.
2. sinqeriteti i qėllimit, duhesh tė kesh pėr qėllim ta kryesh kėtė ibadet vetėm pėr hirė tė Allahut subhanehu ve teala ngase „ veprat maten sipas qėllimeve, dhe ēdonjėrit i takon ajo ēka ka pasė pėr qėllim“ (buhari dhe muslim)
3. mėso mbi mėnyrėn se si kryhet haxhi, ndiq ligjėrata dhe lexo libra mbi kėte qė tė mund tė bėjsh njė haxh tė vyer sipas rregullave
4. leri familjes tėnde nė dispozicion mjete tė mjaftueshme pėr jetesė deri nė kthimin tėnd, porositi ata me frikė respekt ndaj Krijuesit dhe sigurohu pėr ta nga ndonjė frikė apo trazirė.
5. pendohu nga tė gjithė mėkatet. Allahu subhanehu ve tela thotė: „..pendohuni tė gjithė te All-llahu, o besimtarė, nė mėnyrė qė tė gjeni shpėtim.“ (Nur-31) Pendimi ėshtė: braktisja e krejt mėkateve, pendimi pėr tė kaluarėn dhe mospėrsėritja e tyre nė tė ardhmen. Poqese ke bėrė dėm dikujt ja kthen dhe kėrkon hallallėk, qoftė ajo gjė e nderit, pasurisė apo diē tjetėr.
Dijetari i mirėnjohur AbdulAziz bin Bazi (rahimehullah) thotė: „nėse dikush nuk kryen namazin dhe mohon obligueshmėrinė e tij ėshtė mosbesimtar sipas gjithė dijetarėve islam dhe nuk i pranohet haxhi, e nėse dikush e len nga pėrtacia dhe mospėrfillja atėhere ka dy mendime njėri se i pranohet dhe tjetri se nuk i pranohet. Unė qėndroj nė mendimin se nuk i pranohet ngase Muhammedi, sallall-llahu alejhi ve sel-em, thotė: „ besa qė kemi mes nesh dhe mes tyre ėshtė namazi, kush e len ate ka bėrė kufr“ dhe poashtu thotė: „ndėrmjet njeriut dhe kufrit e shirkut ėshtė lėnia e namazit“ dhe kėto pėrfshijnė ata qė e mohojnė namazin si dhe ata qė e lėnė namazin nga pėrtacia.“
6. me shkuar me pasuri hallall. Ate pasuri tė cilėn e kemi fituar nė mėnyrė tė lejuar qė mos tė na ndodhė t’i marrim mėkatet tona me vehte nė kėtė udhėtim. Ai i cili kryen haxhin me pasuri tė dyshimtė nuk i pranohet ky ibadet dhe edhe nėse i pranohet ai ka bėrė mėkat nga njėra anė. Ka ardhur nė hadith se Muhammedi, sallall-llahu alejhi ve sel-em, ka thėnė: „ kur tė dale haxhiu tė kryej haxhin dhe pasuria e tij ėshtė e pastėrt, kur tė vėndojė kėmbėn e tij nė uzengjit e kalit dhe tė thotė: Lebbejke Allahumme lebbejke (tė pėrgjigjem o Allahu im, ty tė pėrgjigjem) i thot atij thirėsi prej lart: ti e ke pasurinė hallall dhe e ke kalin hallall, haxhi jot ėshtė i pranuar dhe nuk tė refuzohet. Kur tė dale me pasuri tė fėlliqtė, haram; e tė vėndojė kėmbėn e tij nė uzengjit e kalit dhe tė thotė: Lebbejke Allahumme lebbejke (tė pėrgjigjem o Allahu im, ty tė pėrgjigjem) i thot atij thirėsi prej lart: ti e ke pasurinė haram dhe e ke kalin haram, haxhi jotė refuzohet dhe nuk tė pranohet“ (Taberani)
7. zgjedhja e shoqerisė sė mirė. Ata janė ndihma jote ma e mirė nė kėtė rrugė; tė pėrkujtojnė ate ēka e haron, tė mėsojnė ate ēka nuk e din dhe tė rrethojnė me vėmendje dhe mbrojtje.
8. tė respektosh rregullat e udhėtimit dhe tė thuash lutjet pėrkatėse, ashtu qė nė ēdo tatėpjetė do tė thuash Allahu Ekber dhe nė ēdo teposhtėze; Subhanallah, dhe lutjet tjera tė udhėtimit.
9. duhesh tė jesh i qetė dhe tė durosh mundimet e rrugės duke ditur se krejt ato janė vepra tė mira nė ditėn e gjykimit. Mos i humb veprat e tuaja pėr shkak tė ofendimeve dhe pėrmbaj gjuhėn dhe dorėn tėnde nga muslimanėt.
10. ule shikimin dhe pėrmbaju ndalesave tė sheriatit.
Allahu, subhanehu ve teala, na pranoftė veprat tona tė mira dhe na bėftė neve dhe prindėrit tanė prej atyre tė cilėve u janė falur mėkatet dhe tė cilėt kėtė vit do tė shqiptojnė: (tė pėrgjigjem o Allahu im, ty tė pėrgjigjem).
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
https://botashqiptare.forumieren.de
Admin
Admin
Admin
Admin


Numri i postimeve : 240
Age : 33
Registration date : 24/12/2007

Kryeni haxhin para se tė mos mundeni! Empty
MesazhTitulli: Re: Kryeni haxhin para se tė mos mundeni!   Kryeni haxhin para se tė mos mundeni! Icon_minitimeSun Dec 30, 2007 4:38 pm

Kryeni haxhin para se tė mos mundeni! Hajj-735922
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
https://botashqiptare.forumieren.de
Sponsored content





Kryeni haxhin para se tė mos mundeni! Empty
MesazhTitulli: Re: Kryeni haxhin para se tė mos mundeni!   Kryeni haxhin para se tė mos mundeni! Icon_minitime

Mbrapsht nė krye Shko poshtė
 
Kryeni haxhin para se tė mos mundeni!
Mbrapsht nė krye 
Faqja 1 e 1
 Similar topics
-

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
 :: Tema Islame :: Haxhi-
Kėrce tek: